Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudom meghatározni a méretemet?
A méreted meghatározásához az alábbi eljárást javasoljuk, valamint az itt található mérettáblázatot (Link)
Mellbőség: Ne viselj kosaras melltartót, húzd körbe a mérőszalagot a mell legszélesebb pontján.
Derékbőség: Keresd meg a törzsed legvékonyabb pontját és húzd körbe a mérőszalagot ezen a ponton. Fontos, hogy lazán tartsd a mérőszalagot és ne feszüljön.
Csípőbőség: Zárd össze a lábaidat, keresd meg a fenék és a csípő legszélesebb pontját, majd húzd körbe a mérőszalagot.
Hogyan próbáljam fel a terméket?
Minden fürdőruha termékünket fehérnemű alsóra próbáld fel, ugyanis, ha méretben vagy fazonban nem lett jó, úgy visszavesszük. Cserélheted vagy akár el is állhatsz.
Mit csináljak, ha nem lett jó a fürdőruha?
Amennyiben a fürdőruha vagy bikini nem lett jó méretben, esetleg fazonban, kicseréljük. 14 napon belül sértetlenül és használatlanul visszaküldöd.
Indokolnom kell az elállást?
A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy jogosult vagy azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.
Elállás esetén mikor kapom vissza a pénzt?
Elállás esetén először vissza kell juttatnod a terméket hozzánk minőségvizsgálatra, elállási nyilatkozattal. Miután pozitív értékelést kapott a termék azonnal vissza utaljuk a pénzt.
További fontos információkat itt találsz:
ÁSZF / Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Visszaküldés (csere vagy elállás) esetén hogyan csomagoljam be a fürdőruhát?
- A fürdőruhát csak dobozba csomagolt állapotban tudjuk visszavenni (akár saját dobozában).
- Elállás esetén az adataidat ad meg. A legegyszerűbb módja ennek, ha a dobozban található nyilatkozatot kitöltöd, majd bele helyezed a visszaküldendő csomagba a promóciós anyagokkal együtt. Ne felejtsd el megadni a bankszámla adatokat, hogy minél hamarabb vissza tudjuk utalni a fürdőruha értékét. Ha elfelejtetetted megadni, ne aggódj, küld el adataidat az info@beachb.hu email címre, vagy postai úton a 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4-re.
- Csere esetén csak a fürdőruhát küldd vissza a megfelelő módon, a többi ajándék, papír és promóciós anyag Nálad maradhatnak!
- Alábbi feltételeknek megfelelően küldd vissza a terméket minden esetben:
- Tiszta, használatlan állapotba küld vissza
- Sérüléstől és szennyeződéstől mentes legyen
- Ne legyen se kimosva, kiöblítve vagy tisztítózva
- A termék vissza küldése dobozban történjen. Más csomagoló anyag esetében nem áll módunkban visszavenni a terméket!
- Minden kártya, címke higiéniai betét a helyén van, nincs eltávolítva
ELÁLLÁSKOR a hiányosan vagy sérülten vissza szállított áruk árát csak értékcsökkentetten tudjuk visszatéríteni.
Hova küldjem a fürdőruhát csere vagy elállás esetén?
A dobozban becsomagolt terméket az alábbi címre küld kérlek:
B-Modell Kft
7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.
Házhozszállítással küld a terméket utánvét terhelés nélkül, különben nem tudjuk átvenni.
Hogyan bontsam ki a csomagot?
Körültekintéssel és óvatossággal bontsd ki a csomagot! A termék vagy a csomagolás komolyabb megrongálódása esetén nem áll módunkban visszavenni a terméket.
Milyen szállítási módok közül választhatok? Mennyi a szállítási idő?
A szállítási idő általában 3-4 munkanapot igényel.
1. Házhoz szállítás
A szállítást kérheted otthonodba vagy a munkahelyedre. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel.
2. Csomag automata
A szállítást kérheted egy általad kiválasztott csomag automatába.
Mennyibe kerül a szállítás?
Foxpost csomagautomatába: 1500 Ft
GLS házhozszállítás esetén: 2500 Ft
Az árak tartalmazzák az ÁFA-t!
A szállítási költség akciós időszakok, bizonyos kedvezmények vagy összeg felett módosulhatnak, vagy akár ingyenessé válhat.
Milyen fizetési lehetőségek vannak a webshopban?
Az alábbi fizetési lehetőségek közül tudsz választani:
Bankkártyás fizetése
A bankkártyás fizetést gyorsasága és biztonságos kezelése miatt ajánljuk figyelmedbe. Webshopunk ebben az esetben átirányít az OTP Simplepay fizető oldalára, így nem a webshop oldalán, hanem a Bank által üzemeltetett és működtetett oldalon történik a fizetés. Ez a banki oldal pedig a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működik.
Utánvét
Átvételkor bankkártyával és készpénzzel is fizethetsz. Szintén egy gyors fizetési megoldás, ugyanis ebben az esetben is azonnal indítjuk a csomagod.
Előre utalás
Annak érdekében, hogy minél hamarabb el tudjuk indítani a rendelésedet azt javasoljuk, hogy az “azonnali átutalást” válaszd. Rendelésedet az összeg megérkezését követően tudjuk indítani.
Előre utalás esetén az alábbi információkat add meg:
Tulajdonos: B-Modell Kft
Számlaszám: 71800013-11090926
IBAN szám: HU02 7180 0013 1109 0926 0000 0000
Bank neve: MBH Bank Nyrt.
FONTOS!
Előre utalás esetén a rendelésed azonosítóját írd be!
Hogyan kapom meg a számlámat?
Számládat a termék csomagjában kapod meg.
A rendelést követően miért nem kapok email?
Az alábbi okok miatt nem kaphatod meg az email-t:
- Helytelenül megadott email cím. Ha regisztrált felhasználó vagy, kérlek módosítsd a fiókodban!
- Spam mappába került az email. Ez esetben tekintsd át a spam mappádat és a spam szűrő beállításait
- Megtelt az email tárhelyed. Erre a megoldás az, hogy területet/adatot szabadítasz fel a tárhelyeden
- Érvénytelen email cím
Melyek az ügyfélszolgálat elérhetőségei?
Email
info@beachb.hu
Telefonszám
+36 20 448 5428
Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha a céged nevében vásároltál, a cége nevére kérted a számlát, akkor sem Téged, sem a cégedet nem illetik meg a fogyasztói jogok!
Az üzemeltető adatai
Cégnév: B-Modell Kft
Székhely: Magyarország, 7150 Bonyhád Rákóczi utca 1.
Telephely: Magyarország, 7150 Bonyhád Dózsa György 4.
Adószám: 10510768-2-17
Bankszámlaszám: MKB Bank // 10300002-13236652-00014908
Cégjegyzékszám: 17-09-012805
Elektronikus levelezési cím: info@beachb.hu
Telefonszám: +36 20 448 5428
Kapcsolattartó: Réder Artúr
Szállítási partner: GLS
Személyes átvátelre nincs lehetőség
Vita rendezésére a platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/!